S nástupem sociálních sítí se naše rodinná alba přesunula na internet. Možná to ale nebude tak pozitivní zpráva, jak se na první pohled může zdát. Přístup k roztomilým rodinným fotkám z pikniku má totiž najednou mnohem více lidí a internetových firem, které na datech rády vydělávají. A co na to poví dítě, až vyroste?
Znáte Červený kříž? Jasně že jo. To jsou přece ti… no ti, co jezdí s těmi bílými auty pomáhat takovejm těm… že jo.
V Adbrosu děláme spoustu věcí – programujeme, vytváříme grafiku, analyzujeme sítě, pečujeme o své klienty. Vzhledem k našemu přesvědčení, že spoustu z těchto věcí děláme navíc fakt dobře, často přemýšlíme i tom, jak bychom s nimi mohli přispět k „obecnému blahu“. Před půlrokem jsme jednu takovou myšlenku dotáhli do konce a rozjeli báječnou věc…
Web je pro podnikání základním komunikačním bodem. Je udivující, jak málo pozornosti mu firmy věnují.
Na tom, že sociální sítě jsem důležité jsme se už shodli, ale někdy se stane, že chybí interní kapacita na jejich správu.
Monitoring tisku je pěkná věc, ale o aktuální situaci vaší značky nebo náladě v branži vám moc neřekne.
Je jen málo firem, které nekomunikují na sociálních sítích. Vypadá to sice jednoduše, ale vždycky je co zlepšovat.