Customer Care Specialist

volné

Chceš být důvodem, proč nás mají klienti rádi? Hledáme zkušeného Customer Care Specialistu!

 

Věříš, že profesionální a přitom lidská komunikace je základem skvělé péče o zákazníky? Máš zkušenosti s telefonickou komunikací a umíš psát srozumitelné, přátelské a zároveň kvalitní e-maily? Pak hledáme právě tebe!

Do našeho týmu hledáme proaktivního a komunikativního člověka, který se nebojí zvednout telefon, umí naslouchat a s chutí pomáhá klientům. Budeš klíčovým článkem zákaznické zkušenosti – a to se počítá.

 

Co tě u nás čeká?

 

  • Budeš hlavním kontaktem pro naše klienty – po telefonu i e-mailem
  • Pomůžeš řešit jejich požadavky, otázky i přání rychle, vstřícně a s úsměvem
  • Každý den budeš mít možnost ovlivnit, jak nás zákazníci vnímají a proč nás doporučují dál

 

Koho hledáme?

 

  • Zkušeného a jistého člověka na telefonu, který se nebojí mluvit ani v náročnějších situacích
  • Skvělého psavce, který zvládne formulovat profesionální e-maily s přátelským tónem
  • Proaktivního a samostatného parťáka, který přichází s nápady a řešeními
  • Komunikačně silnou osobnost, která si umí získat důvěru
  • Týmového hráče, o kterého se můžeme vždy opřít

 

Co nabízíme?

 

  • Moderní pracovní prostředí a pracovní Macbook
  • Fajn kolektiv, který si rozumí i mimo práci (pivo, bowling, společné akce)
  • Mentora, který tě provede začátkem i rozvojem
  • Neomezenou dovolenou – důvěra je u nás základ
  • Možnost růstu, vzdělávání a osobního rozvoje
  • Finanční prémie za týmové úspěchy, stravenky a multisportku jako třešničku na dortu

 

Proč právě k nám?


Protože u nás nejsi jen číslo. Každý člen týmu má skutečný vliv na to, jak naši klienti vnímají naši značku. Pokud chceš být jedním z těch, díky kterým se k nám klienti rádi vracejí, ozvi se.


Těšíme se na tebe!