Taky trpíte FOMO? Takzvaný fear of missing out neboli strach, že něco zmeškáme, nás denně přitahuje k obrazovkám našich mobilů. Doba, po kterou spousta z nás dokáže udržet pozornost, už se smrskla na úroveň akvarijní rybky. Pokud vám to zní povědomě, pak vězte, že výrobci mobilních operačních systémů pro vás přichystali speciální funkce, se kterými by se vaše pozornost mohla dostat alespoň na úroveň sýkorky. Ale nic neslibujeme.
Píše se rok 2023 a my se ptáme: Dělá si ještě někdo z vás iluze o tom, že internet je anonymní oázou plnou lásky a klidu? Pokud vám v hlavě zaznělo „ano“, nemáme pro vás dobré zprávy. Pojďme se dnes podívat, jak o uživatelích internetu sbírá data Facebook. Ten na vás totiž má celou složku, i když na něm možná ani nejste zaregistrovaní. A tu složku skladuje v suchu, chládku a stínu. Stejně by se přece měly skladovat všechny trvanlivé výrobky.
Valentýn je za dveřmi a ti z nás, kteří se v zimě nemají ke komu přitulit, možná právě teď netrpělivě žhaví Tinder. To se ještě stihne! Vpravo, vpravo, vlevo, super like! Zní vám to povědomě? A přemýšleli jste někdy nad tím, jestli to není jedna velká bouda?
S nástupem sociálních sítí se naše rodinná alba přesunula na internet. Možná to ale nebude tak pozitivní zpráva, jak se na první pohled může zdát. Přístup k roztomilým rodinným fotkám z pikniku má totiž najednou mnohem více lidí a internetových firem, které na datech rády vydělávají. A co na to poví dítě, až vyroste?
Znáte Červený kříž? Jasně že jo. To jsou přece ti… no ti, co jezdí s těmi bílými auty pomáhat takovejm těm… že jo.
V Adbrosu děláme spoustu věcí – programujeme, vytváříme grafiku, analyzujeme sítě, pečujeme o své klienty. Vzhledem k našemu přesvědčení, že spoustu z těchto věcí děláme navíc fakt dobře, často přemýšlíme i tom, jak bychom s nimi mohli přispět k „obecnému blahu“. Před půlrokem jsme jednu takovou myšlenku dotáhli do konce a rozjeli báječnou věc…
Web je pro podnikání základním komunikačním bodem. Je udivující, jak málo pozornosti mu firmy věnují.
Na tom, že sociální sítě jsem důležité jsme se už shodli, ale někdy se stane, že chybí interní kapacita na jejich správu.
Monitoring tisku je jistě pěkná věc, ale o aktuální situaci vaší značky nebo náladě v branži vám toho v této době řekne pramálo. Ale co takový social media listening nebo monitoring? Seznamte se s analýzou pro 21. století.