Časy se mění a pokud jste měli zelenou banku zafixovanou jako „tu s padající krychlí,“ možná jste zaznamenali změnu. Od 1. srpna totiž Air Bank po letech opustila kampaň s kladivem na zlého bankéře a nabrala nový směr. Nás samozřejmě zajímalo, jak se k tomu vyjadřovali Češi na sociálních sítích.
Máte parádní web, kterému věnujete spoustu času, ale přesto jeho výsledky nejsou dle vašich představ? Hlavu vzhůru! Přečte si pár bodů jak na SEO. Posuňte své vypiplané webové stránky do popředí Googlu.
AI sem, AI tam, AI kam se podívám. Umělé inteligence je v posledních měsících všude plno. Ani my jsme proto nemohli zůstat pozadu a přihodili jsme pár inovativních myšlenek do pléna. Ve středu 28. června 2023 jsme uspořádali webinář a sezvali odborníky z Adbrosu i zvenčí, aby se s námi podělili o teorii i praxi v této oblasti. Pokud jste nebyli mezi šesti desítkami hostů, nemusíte být smutní, rádi se s vámi podělíme o kompletní záznam a základní informace, které zazněly.
Trvalo to jen pár měsíců a AI už straší skoro všude. Náš SoMeLi tým se proto pustil do práce a sledoval, co si Češi o tomto tématu myslí. Jak tedy umělá inteligence zarezonovala na internetech?
Taky trpíte FOMO? Takzvaný fear of missing out neboli strach, že něco zmeškáme, nás denně přitahuje k obrazovkám našich mobilů. Doba, po kterou spousta z nás dokáže udržet pozornost, už se smrskla na úroveň akvarijní rybky. Pokud vám to zní povědomě, pak vězte, že výrobci mobilních operačních systémů pro vás přichystali speciální funkce, se kterými by se vaše pozornost mohla dostat alespoň na úroveň sýkorky. Ale nic neslibujeme.
Píše se rok 2023 a my se ptáme: Dělá si ještě někdo z vás iluze o tom, že internet je anonymní oázou plnou lásky a klidu? Pokud vám v hlavě zaznělo „ano“, nemáme pro vás dobré zprávy. Pojďme se dnes podívat, jak o uživatelích internetu sbírá data Facebook. Ten na vás totiž má celou složku, i když na něm možná ani nejste zaregistrovaní. A tu složku skladuje v suchu, chládku a stínu. Stejně by se přece měly skladovat všechny trvanlivé výrobky.
Valentýn je za dveřmi a ti z nás, kteří se v zimě nemají ke komu přitulit, možná právě teď netrpělivě žhaví Tinder. To se ještě stihne! Vpravo, vpravo, vlevo, super like! Zní vám to povědomě? A přemýšleli jste někdy nad tím, jestli to není jedna velká bouda?
S nástupem sociálních sítí se naše rodinná alba přesunula na internet. Možná to ale nebude tak pozitivní zpráva, jak se na první pohled může zdát. Přístup k roztomilým rodinným fotkám z pikniku má totiž najednou mnohem více lidí a internetových firem, které na datech rády vydělávají. A co na to poví dítě, až vyroste?
Znáte Červený kříž? Jasně že jo. To jsou přece ti… no ti, co jezdí s těmi bílými auty pomáhat takovejm těm… že jo.
V Adbrosu děláme spoustu věcí – programujeme, vytváříme grafiku, analyzujeme sítě, pečujeme o své klienty. Vzhledem k našemu přesvědčení, že spoustu z těchto věcí děláme navíc fakt dobře, často přemýšlíme i tom, jak bychom s nimi mohli přispět k „obecnému blahu“. Před půlrokem jsme jednu takovou myšlenku dotáhli do konce a rozjeli báječnou věc…