Monitoring tisku je jistě pěkná věc, ale o aktuální situaci vaší značky nebo náladě v branži vám toho v této době řekne pramálo. Ale co takový social media listening nebo monitoring? Seznamte se s analýzou pro 21. století.
Social media listening (SoMeLi) vám poskytne komplexní monitoring konkurence a nejnovějších trendů ve vašem oboru. Tak abyste vždy věděli, na co se připravit, a co se o vašich produktech, službách, ale i konkurenci šušká na sociálních sítích. Díky usilovné práci našich analytiků s pokročilými nástroji získáte důležité poznatky a doporučení, a ušetříte si tak nejeden bolehlav.
Social Media Monitoring vs. Listening
Co je co? Zatímco social media monitoring vám pomůže sledovat úspěch vašich kampaní, social media listening nabízí širší rozsah analýzy sociálních sítí a konkurence firmy. Umožní vám lépe pochopit vaše publikum a jeho potřeby: umí lépe porozumět online konverzacím o značkách, produktech a službách. A to jak vašich, tak těch konkurenčních.
Co konkrétního vám tedy social media listening pomůže zjistit?
A jak to celé probíhá?
Odkud zmínky sbíráme?
Pro co nejpřesnější analýzu sbíráme zmínky na nejrozšířenějších sociálních sítích, na Facebooku, na Instagramu, Twitteru, TikToku i YouTube. Umíme najít a analyzovat relevantní zmínky také na fórech, v internetových diskuzích, blozích a článcích.
Pojďte s námi naslouchat sociálním sítím! Kontaktujte nás.