Na interní komunikaci si v Adbrosu dáváme záležet a zajímá nás, co se v téhle oblasti děje. I proto jsme od roku 2021 členem Asociace interní komunikace AICO. A protože věříme tomu, že interku (a nejen tu) děláme dobře, nebáli jsme se s našimi projekty přihlásit do soutěže AICO Grand Prix.
Jde o soutěž nejlepších projektů v oblasti interní komunikace, která se koná pod záštitou Evropské federace asociací interní komunikace (FEIEA). Hodnocení soutěžních projektů se zaměřuje na tři hlavní oblasti – novátorství, kreativitu a efektivitu.
Kalendář – nejnudnější věc pod sluncem... nebo ne? My jsme si v prosinci roku 2020 pod vánoční stromeček nadělili kalendář z dílny našich šikovných grafiků. Co měsíc, to originální variace adbrosího loga, které mělo pro každý týden jiné zpracování (od “mayské” grafiky po králíčky), ale také myšlenkami z našeho interního rozvojového programu. Krása a inspirace v jednom!
Přece si to nenecháme pro sebe? A tak jsme kalendář přihlásili do AICO Grand Prix.
Po pro nás poněkud překvapivém vítězství v národním kole jsme se mohli účastnit evropského finále. Adbros byl jediným zástupcem České republiky (nenechte se zmást připojeným obrázkem, inu, ne všude v Evropě dokážou odlišit CZ a SK). Bojovali jsme udatně a se ctí, přemohl nás jen obrovský Chanel s projektem “We are No. 5”. Společně s italskou poštou (!) jsme tedy skončili “až” na druhém místě. Pokud ale někdy v historii mělo cenu chlubit se druhým místem, bylo to právě tehdy.
My prostě milujeme Vánoce! A tak jsme si i v roce 2021 nadělili speciální dárek. Tentokrát šlo o pohádkovou knížku s digitálními překvapeními. Podle reakcí adbrosáků i našich klientů byla povedená, a tak jsme neváhali a poslali ji do boje o nejlepší offline projekt interní komunikace.
Uplynulo několik týdnů a v e-mailu nám přistálo pozvání: „Přijeďte k nám do Bratislavy, budeme rozdávat ceny.“ To se nám líbí. Po předchozím covidovém roce, kdy veškeré aktivity včetně vyhlášení výsledků AICO Grand Prix 2021 probíhaly online, jsme osobní setkání těch nejlepších i v oblasti interní komunikace velmi přivítali. Ve čtvrtek 3. listopadu jsme tedy skočili do auta a odjeli do metropole nad Dunajem. Historie se opakovala: „Víťazom kategórie Offline sa stáva... Adbros!“.
Na toto parádní ocenění jsme dosáhli jen a pouze díky úsilí celého týmu, který na knížce makal a vlastně díky celému Adbrosu. Zázemí a atmosféru, ve které můžeme vytvářet takovéto projekty, tu máme jen díky naší společné péči o celou firmu.
Skleněná trofej však rozhodně není vše, co jsme v soutěži získali. Důležité je, že se můžeme potkávat s dalšími skvělými profíky z oboru (namátkou Lidl, Kaufland, Slovnaft, Tatrabanka a další velká jména) a ukázat jim, že v Brně děláme sakra dobrou práci.
Jo… abych nezapomněl: už zase nás poslali reprezentovat asociaci do evropského finále, ve kterém jsme se dostali mezi dva nejlepší projekty v kategorii kreativního vizuálu. Snad už tentokrát budou vědět, že jsme z České republiky 😉.